Zondag 19 februari - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kees Zeeman - WaarBenJij.nu Zondag 19 februari - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kees Zeeman - WaarBenJij.nu

Zondag 19 februari

Door: Kees en Gea

Blijf op de hoogte en volg Kees

18 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag gaan wij aan ons laatste deel van onze reis beginnen richting Kaapstad. Frans en Marga gaan met ons mee deze dag.
Oprijd op pad want er was nog een rommelmarkt op Paardeneiland (deel van Kaapstad industrieterrein bij de haven).
We zijn elk op eigen gelegenheid gereden. Onderweg kregen we een belletje van Marga dat ze al een parkeerplek hadden voor ons. Alleen nog even naar de juiste plek navigeren, lukte prima.
De parkeerwacht was een mannetje 89 jaar, samen even met hem op de foto. Hij vond het prachtig. Hij had een rood/oranje hes aan, met er achterop de tekst "top security". Prachtige man.
Op de markt waren de dames snel verdwenen. Na de markt zijn we naar het centrum V&A (Victoria Waterfront), een mooi gedeelte met een haven en veel winkels en restaurants en veel veel toeristen maar mooi om door heen te lopen. Het werd tijd om onze B&B Sweet Ocean Guasthome in het stadsdeel Seepoint.
Met TomTom was het snel gevonden. We kregen tegenover over de B&B de beganegrond van een voormalig woonhuis. 2 grote slaapkamers met elk een eigen badkamer. Grote woonkamer met openkeuken en een terras. Dat even niet tegen, en handig omdat het laatste locheeradres is. We slapen hier 4 nachten.